Saturday, July 12, 2008

PENGENALAN KEPADA KURSUS MEMBORONG DI CHINA DAN PROGRAM LAWATAN SAMBIL MEMBORONG KE CHINA

Selamat Datang Ke Laman Web Blog Kursus Memborong Di China dan Program Lawatan Sambil Memborong ke Chjina.


Kursus dan program lawatan sambil memborong ini diadakan adalah untuk membuka ruang kepada usawahan dan bakal usahawan bagaimana untuk mendapatkan barang secara borong dengan harga yang murah dan kos penghantaran yang rendah dan berpatutan.
  • Kenapa seluruh dunia bertumpu ke China untuk membeli produk ? Kenapa bukan kita sendiri?
  • Kenapa perniagaan borong di Brunei dimonopoli? Bagaimana kita boleh bekerja untuk memecahkan monopoli ini dan juga berjaya?
  • Pernahkah anda terfikir, bagaimana peniaga lain boleh menjual barangan yang sama seperti yang anda / awda jual tetapi dengan harga yang lebih murah dan masih dapat membuat keuntungan yang tinggi? Sudah tentu terdapat pembekal lain yang lebih murah di tempat lain?
  • Bagaimana untuk anda / awda mendapatkan harga paling rendah dan dengan pilihan yang banyak?
  • Bagaimana pula menguruskan penghantaran balik barang melalui laut dengan cara yang murah, mudah dan selamat?
Dengan mengikuti kursus ini anda / awda akan diterangkan dari satu aspek ke satu aspek secara terperinci. Beberapa Tips-Tips menarik yang dikongsikan dalam kursus. Anda / Awda pasti akan mendapat gambaran yang menarik dan memahami selok-belok berurusan bisnes di China.
Anda / Awda sudah pasti terbayang akan barang-barang yang akan anda / awda beli di sana nanti. Jika anda / awda seorang usahawan sudah pasti awda akan membayangkan untuk mendapatkan barang-barang untuk dijual kepada pelanggan-pelanggan awda.
Tetapi, adakah anda / awda bersedia dan tahu bagaimana caranya untuk memborong barangan tersebut dengan harga yang murah. Jika ya, bagus tetapi adakah sudah memadai? Jika tidak, ini adalah peluang anda / awda untuk mendapatkan pengetahuan secara praktikal dan meyakinkan daripada fasilitator yang sudah mahir dalam urusan memborong barangan di China.
Daftarlah Sekarang...

No comments: